Świąteczne Chodzenie!!

                                       
 Witajcie !
 Już za kilka dni, najbardziej oczekiwany okres przez cały rok. Czas świąt, prezentów i dla wielu co najistotniejsze stół pełny pyszności! Oczywiste jest to, iż nie wszyscy będzie przestrzegali zasad zdrowego jedzenia i nie będziemy się obadali.
 Ale jak to mówią, Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem! Więc czy warto w tym okresie rezygnować z pokus ?
 Tak naprawdę są dwie drogi - pierwsza z nich to ta nie co trudniejsza ale za razem łatwiejsza, gdyż trzymamy się swoich zasad, jemy tak jak jedliśmy w czasie diety i nie musimy się martwić o nadmiar kilogramów. Albo wybierzemy drugą drogę, gdzie nie będziemy sobie żałować i spróbujemy wszystkich potraw, które znajdują się na Wigilijnym stole, może wydaje się to prostsze, gdyż nie musimy martwić się o zjadane Kcal, ale po świętach będziemy musieli od początku wziąć się do pracy, gdyż przez okres świąteczny nieznacznie możemy przytyć, jak gdy byśmy wybrali tą pierwszą drogę świętowania Bożego Narodzenia.

 Również zachęcam Was do aktywności fizycznej podczas okresu świątecznego ! Jeżeli nie chcecie się pocić i ćwiczyć wysiłkowe ze sztangami czy biegając na bieżni. Fajną alternatywą są spacery z całą rodziną.
 Chodzenie ma wiele zalet, każdy może iść na spacer młody czy stary. Zarazem chodzenie pomaga w spalaniu tłuszczyku nagromadzonego przez święta, również ciało chudnie w każdym miejscu. Dosyć istotne wydaje się jeszcze to, iż chodzenie wpływa na naszą formę, zdrowie oraz ważne dla kobiet zapobiega starzeniu. . . .

 Regularne spacery, nie tylko po Wigilijnej kolacji czy Świątecznym śniadaniu, pomagają zapobiegać chorobom serca, przewlekłym schodzeniom w rodzaju cukrzycy typu 2, otyłości, udarom mózgu, depresji, a nawet niektórym rodzajom nowotworów.
  Wystarczy od godzinki do półtora godziny spaceru dziennie. Aby czuć się zdrowo i wyśmienicie.

 Zatem na takie małe podsumowanie, naszego szybkiego wpisu. Co możemy zyskać chodząc na spacery !
  •  Wzmocnione uda.
  • Smukłej talii. 
  • Uniesionych pośladków.
  • Lepszego spalania kalorii.!
  • Mocnych kości.
  • Lepszego nastroju. 
  • Więcej energii.
  • Szczuplejszych ramion. 
  • Redukcji cellulitu.
  • Redukcji tłuszczu na brzuchu. 

 Więc jak widzicie warto spacery traktować jako podstawową aktywność fizyczną. 


 ........

 Również zachęcam Was serdecznie do obserwowania naszego Facebook, gdyż w pierwszy dzień świąt wystartuje nasze małe rozdanie, które wraz z Świętym Mikołajem przygotowaliśmy specjalnie dla Was ! !
 * https://web.facebook.com/dietetycznefanaberiie/
 Również zapraszam Was na naszego instagrama, gdzie również z czasem tam ruszą rozdania tzw. instagramowe ! ! Także, do dzieła. Was to nic nie kosztuje a mi sprawia przyjemność, bo wiem że mam dla kogo dzielić się swoją wiedzą dietetyczną.. ! !
 * https://www.instagram.com/dietetycznefanaberiex/ 


 Jeżeli macie jakiekolwiek pytania.. Piszcie w komentarzach lub wysyłajcie na E-mail.
* dietetycznefanaberiex@gmail.com

Komentarze

Popularne posty